BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday 19 May 2011

aku sayang kau hehe !!

Asalamualaikum !!! kawan2 !!!
aku tak tahu nak buat apa sekarang !!!

hari-hari aku memang bosan !!!
just on9 ..facebook,blogger ??
aku xtahu kan buat ape sekarang ???
so aku rase baik aku luahkan je larh prasaan aku...

kalau korang nak tahu ?
aku suke larh kat budak nie !
name sye "siti aisyah"
but aku slalu pngel dye SCHA jee ..

dye comel ! bagi aku !
aku suke sngt kat budak nie !
aku rapat larh jugak gan dye nie ...
someday aq pena mintak couple kat dye ..
she say ..."scha bagi jawapan nyee esok"
kpale otak aku asek pikir je
i just think what happen tomorrow
dan jawapan nye !
aku pikir compom dye ckp "x"

esoknye pulak ..
time tu kiteorg g lawatan ...
ke MUZUIUM
dye pon ikot .. dye bgi jawapan
time kat dalam bus !
dye duduk sebelah aku ..
aku suke sgt ...
hurmm dlam 20minit dalam bus ..
dye ckp .."scha ase x,baik kite baik je larh scha xnak couple2"
but i know'it ! she say no !
haha !!! padan muke aku !!!
but i still love him !

sekrng nie pon dye tgah mara aku .. :'(
sedih btul !
dye tuduh aku mcm2 !
but aq xmara pon !
xpe larh ........
dye cakap aku fitnah but mne ade !!
aq xpena fitnah dye !
i'm so sad a day !
i realy2 sad !!
i just think about u !
i love u so much !

0 comments: